poveşti fără cuvinte

Despre mine

Posted on: 20 Decembrie 2010

Lumea mea e populată de poveşti in culori.  Deschid fereastra şi dincolo de ea găsesc o barcă, un deal care se preface in val, incepe să plouă,  ploaia devine peşte, apar stelele… Lumea e aşa cum vreau să o vad eu. Între noi sunt culorile şi visele, fragmente de stări şi detalii, nuanţe şi tuşe de tot felul.

Pictez de cand eram la gradiniţă, aveam şi un acordeon la care visam să cânt, dar mai tarziu, la şcoală, am ajuns dirijor de cor.  Cel mai mult, insă, imi placeau poveştile şi mai ales ilustraţiile din cărtile cu poveşti sau poezii. Visam să am şi eu intr-o bună zi propria carte cu poveşti. Încă visez.

Am avut o copilărie foarte fericită şi cred că la un moment dat am simţit nevoia să o pictez. Pictez pentru copii mici şi mari, iar in poveştile mele mă insoţesc soarele şi luna, ziua si noaptea, case care zâmbesc şi in care imi adăpostesc personajele.

Orice material mi-e prieten dacă simt că poate să duca mai departe povestea pe care o am de spus.

Acum ştiu că, indiferent pe ce drum voi fi, poveştile mele fară cuvinte mă vor urma.

Lasă-ţi gandul să calatoreasca in lumea mea. Spune-mi din ce textură e visul tău, iar eu il voi picta!

3 Răspunsuri to "Despre mine"

Azi am descoperit ce minunatii pictezi!..
Asa ca trec pe CrisMarian🙂 la surpriza zilei!
Sarbatori fericite! Si un an cu multe impliniri!
Ca ARTA este…

Multumesc, sa aveti un an bogat si cu multa veselie!

Lumea mea e din hârtie🙂

Lasă un răspuns

a fost odata

Decembrie 2010
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 24,806 hits

pagini de poveste

Comentarii recente

snowrite pe My new website :)
CuriousArt pe My new website :)
snowrite pe Lucrări noi
Julio Cesar pe Lucrări noi
snowrite pe Fereastră
